gymmare,

Vaknade inatt av att jag hade så satans ont i ryggen,
har även ont i dag också. Skulle behöva åka till
Håkansson och få allt tillbaka knäckt tror jag.
Är jobigt att vara Innebandymålvakt med ond ländrygg.

Idag sov jag läng för att vara jag, tror att jag inte klev upp
förrän vid tio. Hade inte så mycket att göra.
Jag gick iaf upp på gymmet vid halv tolv och
gymmade med nordin.
Efter det kom Vio och jag hjälpte henne att göra fyra skivor
som hon kan ta med till Schweiz.

Har även gymmat en till gång ikväll, jag kommer att
bli så stark ! Längtar tills jennie kommer hem och
jag ska se till så att även denna tjej får lite muskler.

Fan jag är fortfarande hungrig och ajg som nyss ätit.


Kommentarer
Postat av: MOR

http://www.authentic.se/content/antigymnastik

kolla upp det du skulle behöva det tror jag, puss på det onda

2009-03-27 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0