bah,

Idag har jag varit riktigt trött.
Klev upp 8 imorse för att träffa Vio klockan 9
på hallen för att städa.
Detta var vi klar med ungefär halv 12 och sedan
bar det av till henne och käka lunch och sen ner
på stan för att köpa some booze inför morgondagen.
Sedan har jag och Elin varit med Vio hela dagen,
vi bakade, dansade och testade lite olika sminksätt.
Jag har dock varit sjukt trött i hela kroppen från innebandyn
och skidorna som jag åkte igår. Var redan trött i kroppen innan
skidorna och blev inte direkt lättare, men vi tog oss iaf runt 5 km.
Ikväll har vi varit några stycken hos ella, hon har det mycket fint.
Det var en trevlig kväll även fast alla var lika trötta.
Nu längtar jag tills imorgon.
Bigbrother nu!

Kommentarer
Postat av: Angelica

VAD KÖPTE DU PÅ SEXPARTYT? ;>

2009-03-08 @ 21:16:12
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0