Tattoo,

idag har det varit ganska full fart igen.
klev upp redan 97.15 imorse för att
åka ut till frösön vid åtta.
Jag och bror skulle hälsa på thelas eftersom
bror skulle göra en tatto.
Blev en kul liten fågel nere vid foten.

Drog sedan in till stan och jag å thelas gick
på sporthallen för att spela lite pingis.
Var skitroligt, minns inte när pingis var så kul senast.
Efter det tog vi en god sallad på stan och gick förbi
en loppis där jag fyndade en väska och ett storsjöodjur!
Sedan bar det av till lillänge där thelas införskaffade sig 3
par skor. tooka! men avundsjuk blev jag.

Ikväll har jag sprungit med faster och det var faktiskt
tro det eller ej riktigt roligt.
Vi var ute och sprang i 1 timme och 20 minuter.
Visserligen gick det inte fort men det var A1 tempo som var tänkt.

Annars har jag tagit det lugnt med familjen och imorn ska morsan
firas, tanten blir ju 50 år gammal.
Chokladtårta blir det som serveras. Gott tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0