sol,

Idag är det stekande sol minst sagt.
Men har jag varit ute? Nej.
Jag har ingen att umgås om jag inte tar mig ut till
typ Domsjötrakterna. Och idag tycker jag det är långt.
Detta bara för att jag jobbar ikväll.
Hade jag inte jobbat ikväll hade jag antingen varit på en båt
nu eller legat på någon strand och redan varit rätt brun.

Men nu sitter jag inne och ser på Ellen.
Visst jag hade kunnat sitta ute själv men jag känner inte
för att bränna mig igen, har ingen solskyddsfaktor.
Jag börjar bli rätt rädd för cancer och sån skit.

Men jag har spanat in yr.no och ser att det ska vara grymt väder
flera veckor framöver. Så jag får passa på då.
Ha så kul ute i värmen mina vänner.
Ni lär bli sjukt bruna idag och jag är grymt avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: sandra.

ja vi är två som sitter inne, fabriken är glöhet innuti. gaaah.

2009-06-26 @ 14:13:44
Postat av: Nååårdaijn

Stackars dig Emelie! Du missar både sol och fest...Jag hade de iaf underbart på stranden idag xD Så härligt varmt och så brun jag har blivit!

2009-06-26 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0