examen,

Nu befinner jag mig i Hammerdal.
Dagen började med att klockan ringde 04.55 och
det var dags att kliva upp för att göra sig i ordning
och åka med bussen från Östersund till Hammerdal.
Jag skulle nämligen överraska min lillbror Johan på sin
avslutningsdag idag. Han gick ut ettan.
Bästa av allt är att utmarschen är Jämtlandssången.
Pullor, ni hade älskat det ;)
Alla står upp och sjunger med. Eller, några stycken sjunger
med i alla fall.
Har fikat en massa idag och tagit det lugnt.
Gick ut och gick en powerwalk på eftermiddagen.

Ikväll blir det tv och imorgon hälsar jag på hos
bror, lena och theo.

Kan ju hälsa att ni kan glädjas över att nu slipper bo här.
Det är sjuukt mycket mygg här. Fan vad jag hatar det.
haha och en rolig grej till. När jag är påväg till pappa så
åker vi förbi grannen så ser jag en varningsskylt där det står
"blind katt"! Haha, så pinsamt. Men roligt.

Kommentarer
Postat av: babucshkan

Jämtland jämtland jämt och ständigt...NOT! //TThe gangstas

2009-06-12 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0