,

För första gången på evigheter kan jag faktiskt säga:
Jag älskar mitt jobb.
Eller jag gillar det väldigt mycket i alla fall.
Bra arbetskamrater och goa vårdtagare.

Längesen ja uppdatera nu, men jag orkar inte och
sen så är ja inte så intressant heller.

Det som har hänt på slutet är i alla fall att det har varit
två riktigt grymma fest helger nu senast.
Jennies inflyttningsfest var kalabalik men jag älskar det.

Nu längtar jag till yran för flera dagars fest och förhoppningsvis
få träffa familjen å speciellt älsklings theo.



Kommentarer
Postat av: Cornerstone #22

Klart du skriver intressanta saker!!! Kort, innehållsrikt och lättläst!

2009-07-07 @ 22:57:12
Postat av: lill bror

aldrig mer ska våran familj klaga på att jag dricker hela tiden..

2009-07-09 @ 00:32:05
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: Tess

Va snopen jag blev att cornerstone skrev en kommentar:) Roligt/skönt att du gillar ditt jobb iaf! Det är så mycket roligare att stiga upp på morgonen då. Härlig träning vi hade idag du! Hehe.. lite gympa ute i regnet ;)

2009-07-09 @ 21:35:04
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0