world record,

morning folks..
Här sitter jag och smuttar på en smoothie och funderar på vad som hänt de senaste dagarna.
Jag har åkt hem till örnsköldsvik och jag har hunnit med att fira in det nya året,
detta med härliga vänner. Vi spelade guitar hero och var på varvsberget.
Innebandyn har börjat rulla igång igen och snart har vi vår första match för året.
Igår var det inventering och Elin berättade att hennes mamma låg i magsjuka,
sov hos mig sa jag och så blev det.
Nu sitter vi här och funderar på vad vi ska måla och vad vi ska köpa på ikea.

förresten så slog jag ett världsrekord för mig igår.
Inventeringen började 14.00.
13.19 vaknade jag och gjorde mig klar på 20 min,
sen kom skjutsen.
Jag har aldrig sovit så länge tidigare.
Förstå vad min dag försvann igår,
det sista jag sa till elin innan jag somnade igår var:
Jag är ganska pigg, kan vara för att jag bara varit vaken
två timmar idag...

Kommentarer
Postat av: Tess

haha.. men det är gött att sova ;)

vad ska du måla för något? kan ju bli spännande att kika på det sen.. :P

2009-01-02 @ 13:33:23
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/
Postat av: Angelica

det är ju aaaaasskööönt pullan! :)

2009-01-02 @ 15:23:12
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0