Utmaning

Utmaning
Blev utmanad av Lena och tar mig an detta med glädje. Utmaningen går ut på att man ska ta den fjärde bilden i sin bildmapp och skriva lite om den. Eftersom jag har alla mina bilder uppdelade i mappar så tog jag den fjärde bilden i första mappen under "Bilder" och inte på min hårrdisk. Det var denna bild:



Detta är en bild från i våras tror jag det var och Jennie är fotografen.
Vi är på väg tlll Angelica för att äta kyckling i Pitabröd och Kladdkaka.
Kanske Angelica hade födelsedag, kanske inte?


Nu ska man ge denna utmaning vidare till fyra personer också,
men jag vet att ungefär alla mina vänner kommer att vägra detta.
Såå feel free to do it my friends!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja! det var när jag fyllde år! :D

2009-01-31 @ 13:44:52
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0