tung förlust,

Helgen har varit riktigt härligt fram till runt 17 tiden igår.
Förlust mot Karlstad hemma och viktiga poäng gick åt spillo.
Jag förstår inte vad problemet är för oss och "bottenlagen" Det blir ofta en
riktigt kämpa match, aldrig att vi kan gå ifrån och sätta punkt för matchen.
Dessutom undrar jag hur många matcher vi vunnit på hemmaplan,
kan inte vara särskilt många..

Idag ska jag och Maja ut och springa en stund runt Höglandssjön.
Kommer bli skönt att få röra på sig lite, sen blir det även gymmet för min del.

Malin skulle kanske komma förbi senare och det skulle vara mycket roligt
tycker jag. Jag skulle även behöva gå och lämna lite CV idag.
Kanske Malin får följa med på en promenad!

Nu: frukost.


Kommentarer
Postat av: G

Godmorgon! =)

2009-01-26 @ 10:12:24
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0