shake it,

Idag blir det en rolig dag.
Ska alldeles strax ner på stan för att möta upp Vio för en lättare fika, blir nog en
chailatte och något gott till!
Men först ska jag in och lämna några papper så att jag får lite pengar.
Efter fikat med Vio ska jag träffa Maja för att åka och  handla lite inför morgondagens
grillning med laget.
Sedan vid halv fem någon gång så kommer Hübbi och hämtar mig och då är
jag bjuden på mat där. Det kommer bli riktigt trevligt, var såå längesedan jag var
och hälsade på hemma hos dem.
Sedan är det kväller och vi åker förbi hos Gustafssons och säger hej och har det trevligt.
Får inte glömma heller att jag måste in på Trudes och köpa lite hårprodukter som tydligen
är billiga där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0