nåårdajjn,

Vilken härlig morgon.
Igår så blev det som sagt en löptur + gym med Maja.
Gick jättebra att springa och var faktiskt skönt och gymningen gick som den skulle också.
Mötte sedan upp Malin vid halvtvå och åkte hem till henne.
Vi såg film och åt lite godis och sedan även våfflor.
Efter allt fett och socker var vi tvungna att ta oss ut på en promenad så vi kände oss lite
fräschare. Sedan var det Californication och Godnatt.
Tiden gick väldigt fort igår.
Imorse klev Malin upp 06.00 och jag vid halvsju eftersom jag inte behövde sminka mig eller nåt.
Vi åt gröt och sedan gick vi hem till mig och Malin till sin skola.
Var riktigt skön promenad som tog ca 45-50minuter.
Behövde inte ens gå särskilt fort.
Idag ska jag ta upp tvätten jag tvättat, diska, se lite bilder och gymma lite ikväll.
Måste även ner på Intersport någon dag och hämta mina ny målvaktshandkar.
Men orkar inte idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: G

Jag ser att du fixat en ny cool klocka ;) hehe jag tror jag måste byta ut min också.

2009-01-27 @ 09:41:52
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0