lite för trött,

Fy vad segt det gick för mig att kliva upp imorse.
Jag måste börja gå och lägga mig tidigare, men igår var jag tvungen att se dokumentären
men Victoria Silverstedt.
och ikväll lär det inte bli mycket tidigare heller då det först är träning och sedan ska jag
till Elin för att göra Vaniljbullar och se the very best One Tree Hill.
Nä, nu ska jag ta och packa ner det lilla sista innan jag och Maja ska på gymmet och köra
ett lättare pass med vår egen kropp och sedan ska jag till Violetta för att hjälpa henne med svenskan
och hon ska hjälpa mig med tyskan. Ska även bli bjuden på en Schweizisk specialitet.

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, du är ju arbetslös pullan! du kan vara uppe hur sent du vill jö! ^^ Lyllo!

2009-01-21 @ 13:04:33
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0