Lidl,

Usch vad jag skämde ut mig idag på arbetsintervjun,
var så dum i huvudet att jag hade en Guns N roses t-shirt på mig på intervjun
och han som jag pratade med började direkt att fråga en massa om
Guns N roses och han verkade vara ett tvättäkta fan!
Jag som inte har speciellt bra koll, inte mer än en vanlig svensson i alla fall.
Men resten av intervjun gick ganska bra tror jag.
Kommer dock inte att ha en chans då det var över 200 (!) sökande och
de skulle hitta 7 stycken som skulle jobba i butiken.

Aja, har i alla fall varit där och fått uppleva en intervju, en erfarenhet rikare.
Informationen var mellan 9-10 och sedan började intervjuerna 10.15.
Jag fick nummmer 146. Fick inte prata förrän vid halv fyra tror jag det var, eller senare.
Helt sjukt.

Så vi spenderade timmarna på UH och stan. Fick med mig en T-shirt hem även
fast jag har köp stopp, men har velat haft denna t-shirt hur länge som helst.
En rolling Stones t-shirt! Im in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0