hurts,

Idag testade jag att träna för första gången sedan magontan och det gick sådär.
Har fortfarande kramper i magen, speciellt då jag sitter.
Fick ställa mig upp några gånger och "vila bort smärtan" och sen köra igen,
vi hade några rundor "idioten" idag men det orkade jag inte göra.

Var upp till umeå idag och besökte sandra och hennes nya lägenhet för lite plugg,
det gick väl sådär.. vi är inga direkta stjärnor på matte och speciellt inte då det är
på engelska! Tenta på torsdag och därmed mitt första U.

Nu ska ja göra mig i ordning för sängen och se nåt på tv.
mys..

Kommentarer
Postat av: Angelica

whaaat? I procent och allt? Fan vad underbart!! YOU'RE MY HERO!

2009-01-14 @ 19:00:34
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: MOR

Bra dottern! bra att du peppar dig själv med att tala om för dig själv att du ÄR värdelös och kommer få U ... DÅ kommer det säkert gå fantastiskt bra!!! Vad har jag sagt??? TÄNK INTE PÅ RÖDA TOMTAR!!!!!!!!!!!!!

PUSS PUSS Löv ya

2009-01-14 @ 19:57:50
Postat av: Tess

Lycka till imorgon Lillan! Hoppas det går bra för dig :)

2009-01-14 @ 20:22:07
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0