havremums,

Idag har jag varit ganska duktig. Jag har sökt ETT jobb, alltid bättre än noll.
Har sökt på ett relativt nyöppnat fik som ligger på första långgatan. Och inte är det ett vanligt fik
heller utan det är meningen att man ska ta med sig doggen dit, alltså ett hundfik.
Jag hoppas faktiskt att jag kan få jobba där åtminstone lite extra. Men lät som på tha chief
att det kanske kommer ta ett tag innan hon söker personal.
Jag har dessutom varit på soc och hämtat lite papper och info för att få lite cash.
Sagt upp kontraktet med ÖIB så man är free as a bird till sommaren, men vem vet...
kanske jag stannar ett år till?

Har även varit med Malin ungefär hela dagen idag och bakat havremums även kallat pitekaka.
Alltså, det är så sjukt gott.. love it!
Ikväll har jag pratat med pappa och bytt elbolag (vuxenpoäng).

Imorgon blir det handling med Maja inför lördagens grillning i Tess stuga med laget och
ska även fika på stan med Vio. Blir en mysig fredag.
Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut sedan, men planer har jag..
Men lilla söta Hübbi är lite seg (as usual) på att svara.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, du fick in det snyggt där att du fyllde år! ;)

Den 12:e kommer Kicken hit!!! :D :D :D

ja. det måste du. tänk på att jag inte fick nån julklapp av min pappa och styvmamma i år!



puss

2009-01-23 @ 06:52:05
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0