hammerdal och magsjuka.

Hello mates,
Nu ligger jag i min soffa och mår hyffsat bra, idag är det egentligen skola men
valde att inte åka då jag fick någon sorts magsjuka igår.
Åkte till Hammerdal i fredags morgon med Elin och när vi kom fram åkte vi till
min gamla skola och hejade på mamma och hämtade lite saker,
min storebror var chaufför och vi bestämde att vi skulle dit och äta och se lets dance sen.
Efter detta åkte vi hem till Bye och for ut och sprang direkt. Jobbigt men skönt att få bort det.
Efter det var vi lite barnvakt och sen åkte vi till Thomas, fick äntligen träffa Theo igen!
Medans thomas lagade maten lekte jag och elin med theo, klockan fem var lena hemma igen
och det var dags för mat. Thomas hade gjort typ fläskfilé knyten heter de tror jag och det var
jättegott! Sedan blev de lite slapp i soffan och Lets dance.
Vid tio åkte Elin och jag vidare till Thelas för att säga hej och få lite fika.
Gick å la oss rätt tidigt då det var företagscup i Innebandy på lördagen och Thomas hade första matchen 08.00.
Det var roligt att se på cupen och klockan tolv åkte vi till farmor för att äta lunch.
Efter det började elin få ont i magen och vi åkte hem istället och åkte tillbaka vid fyra för att se en match i innebandyn,
vi stannade sedan hemma hela kvällen då elin kände sig sämre.. och sämre blev hon, vid midnatt så spydde hon.
Jag började känna mig konstig i magen och valde att sova i soffan och hon fick sova i sängen.
På morgonen vaknade jag och kände mig fortfarande lite konstig, jag var smittad.
Så där på morgonkvisten spydde jag också och sen hade jag kramp i magen ungefär hela dagen och febern kom i vågor.  Vi skulle ju hem idag och det var ett velande fram och tillbaka innan jag bestämde mig för att jag också skulle
åka hem idag, pappa fick skjutsa oss till Junsele och där väntade elins pappa oss, jag fick ligga ner i baksätet hela vägen med benen på elin då jag mådde dåligt när jag satt upp.
Nu sitter jag då här och mår faktistk ganska bra, ska äta massor av nyponsoppa idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din stackare, så du slapp inte undan ändå... =( Fast du försökte så gott du kunde! Hoppas du hade det trevligt iaf! Kramen

2009-01-12 @ 19:40:23
Postat av: Angelica

haha, du är så gullig "ska äta massa med nyponsoppa idag" ^^



Oja! Nu är jag nog fan en stor flicka iallafall ;) Vem fan hade kunnat ana det? :o

2009-01-12 @ 22:09:10
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: babuschkan

Hej birdie! Jag har ocksa haft nagan typ av magsjuka, lag och kraktes igar, men annars ar allt toppenbra har nere! Du far lycka till med arbetslosheten eller vad du nu gor nu;) Tata puss!

2009-01-13 @ 08:45:16
URL: http://babuschkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0