unplugged in new york,

Lugn morgon kan man verkligen säga.
Sitter och lyssnar och tittar på min nya
DVD men Nirvana - Unplugged in New York.
Det låter bra. Ännu bättre med en äggmacka till.

Fick grejer från CDON igår som jag och Malin beställt.
bl.a. DVDn jag lyssnar på och även en film som
heter Bandits för 29 kr.
En gammal film med Bruce Willis i huvudrollen,
jag köpte den mest för att se om det är filmen som
var min favoritfilm när jag var yngre. Har nämligen
glömt bort vad den heter.
Spela roll om den är dålig, Bruce Willis är en favoritskådespelare.

Jag har några favoriter som andra inte tycker är särskilt bra.
Självklart Bruce Willis då speciellt i Die Hard, jag älskar filmerna! 
Även en favorit är  Adam Sandler.
Jag vet inte många som tycker att Adam är så bra som jag tycker.
Jag tycker att han är hur bra som helst medan andra menar på att
han gör bara filmer där han är oseriös och att det inte kan vara så svårt.
Men har man sett filmen "Vänner för livet" så inser man att han kan göra
andra roller likaså i "Spanglish" i båda filmerna gör han en seriös roll.
Han är inte alltid en Waterboy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0