styrketräning,

Idag har jag och Vio styrketränat tillsammans, det är så roligt att styrketräna!
Det har blivit en favorit hos mig nu och just nu gör jag allt för att bli starkare och bättre
på övningen chins, men det är jobbigt!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit på gymmet och handlat. Men dagen har ändå
rullat på rätt bra!
Snart ska jag hopp i säng men först måste jag se en av mina favoritserier Californication.

Imorgon (om det inte är för kallt) blir det löpning och promenad med Vio.
Sedan blir det att lämna lite CV, några andra ärenden och sist lite lunch hos Vio.


Kommentarer
Postat av: G

Jag blir stressad när ni tränar hela tiden och när jag vet att jag inte kan göra det!

2009-02-03 @ 06:59:36
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0