Scandic Uppsala,

Nu har jag nyss ätit frukost, Vio tycker dock att jag åt VÄLDIGT mycket mat.
Men jag tycker att det var en vanlig svensk portion. Mätt och glad blev jag.
Nu ska vi snart ut på promenad så jag har inte så mycket tid att sitta här.
Igår vann vi nästan mot Rönnby, vi var jättebra och det var en riktigt rolig match.
De vann i Sudden med 3-2. Jag släppte in en strumprullare, blir träning på den i veckan.

Idag möter vi Huddinge och vi ska göra allt för vinst, spelar vi som igår blir det inga problem.
Men jag önskar att vårat lag gör lite fler mål idag än vad vi gjorde igår.

Nu är jag tom i huvudet och måste klä på mig inför promenaden.
Känner mig även tvungen att läsa Soufis blogg om Menskoppar idag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

men eew. var du tvungen att avsluta inlägget sådär? ;p

2009-02-01 @ 12:23:49
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tycker att du var duktig idag pullan. Kul att träffa dig! :D Puss&Kram

2009-02-01 @ 19:57:28
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0