Partey,

Idag är det dan före dan.   Min födelsedag alltså.
Ikväll är det fest med laget, iaf de som nu kunde ställa upp.
Först ska jag och Elin baka kladdkaka tills imorgon och göra oss lite i ordning sen
gör vi resten hos Gun och får lite expert hjälp.

Igår var jag och Elin och hälsade på hos Hübbi, hon fyllde ju år i Torsdags
så det var dags att gratta henne litegranna.
Vi gav henne en muffinsform så man kan göra hjärtan och en vitlöksskalare.
Tjejen älskar vitlök, nu slipper hon lukta så äckligt om händerna iaf!
Hübbi bjöd på massor av gott fika och vi fick äntligen se bilderna från Afrika.
Hade iaf supertrevligt igår!

Nu ringde väckarklockan.. men elin verkar vilja sova längre, jag är iaf pigg som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0