idag kör vi,

Match idag mot Västerås 15.00. Nu kör vi.

Igår spenderades eftermiddagen och kvällen hos G.
Vi åt en heldel och såg på Tv och G pysslade fram en docka.
Insåg att pyssla är fan inte min grej.
Gjorde i alla fall en pärlplatta till min lillebror där motivet är en kanin.
Killen är helt galen i kaniner att t.o.m lillsyrran börjar bli riktigt less
på dessa gosedjur. But i can´t blame him, jag var likadan när jag var liten
förutom att jag skulle ha flera olika sorters djur.

Nu ska jag vila lite i soffan och fundera lite på tattoos.
Ska även tagga som fan för match, 3 poäng!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh,mot västerås:) ska inte ni dit och spela någe också?

2009-02-23 @ 08:18:18
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0