hujedamej,

Oj vilken dag och vad jag är trött nu.
Dagen började med att klockan ringde 07.30, jag steg upp för att kolla hur kallt det var ute -15 C.
Jag skulle nämligen vara hos Vio klockan 09.00 men när det var sådär kallt så smsade jag henne
och ändrade tiden till 10.00.
Var hos Vio strax efter 10 och vi gick direkt ner på stan, först in på telia för att ändra mitt abonnemang.
Men det jag hade var ok, så jag behövde inte byta. Sen gick vi ner på Focus för att jag skulle lämna ett CV där.
Efter detta skulle vi jogga en stund, så vi gick ner till hamnen, sprang mot loppisen som bara är öppen på sommaren och sedan vände vi där och sprang efter hamnen och förbi Swedbank Arena fram till beachvolleyplanerna.
Där stannade vi en stund och tänkte gå men valde att fortsätta springa efter vägen till Ica, blev inte så lång
löptur men var ute en stund i alla fall.
På Ica handlade vi lite ingredienser till salladen vi skulle göra.
Tillbaka i Vios Crib gjorde vi våran utsökta lunch och sedan gick vi upp på hallen för att städa.
Maja är nämligen sjuk och Vio är hennes ersättare och Vio undrade om jag ville hjälpa till och jag sa Ja.
Vi städade mellan 13-16 och nu sitter jag här och är trött. Ska nog vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0