chockad,

Blev rejält chockad nyss.
Fick ett samtal på telefonen med ett nummer jag absolut inte
kände igen. Jag blev först lite rädd att det var ett nummer som
typ snor pengar av en.
Men det var JENNIE av alla människor som ringde från Afrika.
Nu kanske ni förstår min chock.
Jag blev så glad och chockad av hennes samtal att jag nästan inte
kunde prata med henne, tur hon är duktig på att sköta snacket ;)
Hon hade i alla fall köpt ett kort så hon kunde ringa några och
jag fick 8 minuter.
Jag är så glad nu. Dessutom har jag hunnit ringa Hübbi en sista gång
innan hon åker till Australien.


Kommentarer
Postat av: johanna

Bohag ligger nere vid jc ungefär, i hörnet på gatan upp mot stan och ner mot statt. :)

2009-02-21 @ 22:30:15
URL: http://johannape.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, jag fick typ samma reaktion typ :eh heeeeeej!

hahaha hihihihih hohoho haha ihihihih

Skittöntigt.



Hörrö, hur fän gick matchen?!

2009-02-22 @ 01:47:16
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0