Tisdag 7dec - regn.

Vad hände nu? Den lilla snö som hade hunnit lagt sig på marken är nu borta,
den började sakta smälta bort redan igår under andra advents myset men nu är
den helt klart gone.
Men jag tycker egentligen att det är skönt, gillar inte snö alls. Men visst, julstämningen
bli ju lite sådär utan den. Men jag är inte orolig, hemma där det ska firas ligger snön kvar
och kommer nog inte heller att försvinna förrän om ett par månader.

Igår var det adventshäng hos Camilla. Jag, Angelica och Camilla närvarade. Var himla
mysigt måste jag säga och det tyckte de andra med så vi bestämde oss för att ses de sista två
adventssöndagarna som återstår också. Bra idé!

Den här veckan känns så skön, detta eftersom jag vet att några ur laget drar till Västerås på
onsdag för att se Innebandy-VM. Alltså är det inte så många arbetsdagar. Ja, jag vet att jag
knappt jobbar något - men jobbet sugersåinnihelvetepissigtmycket så ledighet behövs.

förresten, jag önskar mig en sop. är så fruktansvärt less på att dammsuga nu. tack!

Kommentarer
Postat av: angelica

VAFAN säger du? Det är ju 100 gånger värre att sopa och dessutom blir det inte lika rent!

2009-12-07 @ 20:51:56
Postat av: Lena

Ledsen att behöva säga det men snön du säger ska finnas här och ligga kvar i flera månader har töat bort... Nu är det bara en livsfarlig ishinna på gräsmattorna kvar... =( Hoppas, hoppas, hoppas det kommer till jul!!!

2009-12-08 @ 20:51:32
Postat av: Eleonore

va vill du ha en sop?? ska jag påminna dig om att när du BARA hade sop så va det gnäll om dammsugare!

2009-12-10 @ 20:47:15
Postat av: emelie.

MEN jag vill ju ha en sop bara för att sopa upp smular vid typ köket.. puckon ;)

2009-12-15 @ 13:18:39
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0