late girl,

Årets Julfest är avklarad. Bra jobbat alla nya i laget!
Det har varit en rolig kväll med fika, lekar, charader, julklappar och mycket skratt.

I helgen har vi två viktiga och riktigt roliga matcher.
Mora på Lördag och Falun på Söndag. Kommer även (äntligen) få ha bra domare.
På Söndag kommer några från Östersund och kollar på, blir kul!

Mest längtar jag till Måndag. Då åker jag ä n t l i g e n hem!!
Farfar ska hämta mig i Stugun och sen åker jag hem till Pappa och
träffar mina småsyskon där och sen ska Thomas & Theo komma förbi.

Förresten, idag lyckades jag att försova mig i 4 timmar.
Hejja! Tur att man inte hade planerat nåt efter jobbet denna fredag.
Eftersom det blev då jag fick jobba istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0