homie

Nu har det snöat till ordentligt i Övik. Börjades igår natt och har fortsatt idag.
Jag är sjukt less på mitt jobb vissa dagar. Idag var en sån dag.
Tur för mig och andra att det var en väldigt kort dag.
Det som retat upp mig är att det finns sånna idioter i våran sporthall ibland.
Man undrar vad de egentligen tänker med?
Som i morse så ar det några som roat sig i omklädningsrummet med att kasta
ruttna bananer lite överallt. Bl.a på duschväggen.
Sen är det de idiotiska städarna som städar där från kommunen.
INGET ligger där det ska och de är så fruktansvärt äckliga med städhandskarna så
jag ryser varje gång jag måste ta på mig dem.

Idag ska jag och Jennie gå en sväng på stan sen iväg på scandic för att söka ett jobb till henne.

Snart åker jag hem och jag längtar sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Ska bli mysigt när du kommer. köp egna handskar puss

2009-12-16 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0