yran 2009,

Ännu ett storsjöyran är slut och det betyder även slut på sommaren.
Yran 2009 var riktigt roligt i år.
Jag har fått träffa mycket folk från Hammerdal men dock hann jag inte träffa alla.
Yran 2009 var innehållsrikt..
Jag har; Lekt rövare på natten, blivit  hennatatuerad, bytt kläder med en manlig främling, lånat kläder av en manlig främling, sett riktigt bra artister, sovit stenhårt så ingen kunde väcka mig, varit rullan, sett sjukt många människor
som är lika andra jag känner, träffat härliga grannar, fått solbränna, matat duvor, ätit lök, haft street-fight och camp-fight, lärt mig att niggah inte alltid är uppskattat och andra sjuka grejer jag inte kommer ihåg nu.

Det har i alla fall varit hårt som fan och det var riktigt tungt att kliva upp 06.00 imorse.
Rätt sliten.

Men sjukt roligt.


Kommentarer
Postat av: Månsson

Låter asbra ju :D

2009-08-03 @ 23:13:36
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Bror den snygge

ägd av en nigga

2009-08-11 @ 00:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0