going insane,

Jaha, så blev det med den träningen.
Ringde Martin idag efter jobbet vid tio och förklarade
läget med min hals - stanna hemma, sov, ät och drick vatten
blev svaret.
Så nu sitter jag här, har sovit från halv elva till ett och sedan tog jag och
gjorde mig en stor och mycket god sallad.
Nu ska jag lägga mig för att se lite på Oprah och kanske somna till det.
Annars blir det att se någon film. Käre Nibbas lånade ut några filmer till mig
i helgen så har en del att se nu.

Håll tummarna för att jag kan träna imorn nu!
Jag missar på tok för många träningar med den här skiten jag har i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hälso tea:

Varmt vatten

Citron skivor

Honung

Några bitar färsk ingefära

Frisk som en fisk ;)

2009-08-25 @ 17:04:05
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: angelica

stackars fågel :'(

2009-08-26 @ 11:54:56
URL: http://logogryf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0