Jag har landat,

Jag måste bara först säga att jag är så JÄVLA
avundsjuk på jennie som är på tatueringsmässa
just nu.
Själv sitter man här i Bye alldeles ensam.
Så är det.. kom hit vid 12 idag och farsan bjöd på
lunch på byns härliga café.
Mycket mat och gott som fan var det.
Storebror och Theo har varit på besök en snabbis
och annars har vi mest bara tagit det lugnt
och myst tillsammans i familjen.
Hjälpte farsan att byta däck på bilen också.
Det var fanimej roligt. Jag är så bra!

Även fast jag inte riktigt vill erkänna det så älskar
jag att komma hem till Bye,  ta på mig
pappas arbetsbyxor, en gammal tröja och
hjälpa pappa med diverse grejer på gårn.

Imorgon blir det nya äventyr. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0