sitta, krypa, gå.

Haft lektion idag mellan 14-16.00.
Gymnastik stod på schemat och vi har fått lära oss grunderna hur ett barn utvecklas och hur det kan se ut och fått testa på och känna själv.
Fick gå barfota för att se hur viktigt det är att barn går barfota för att kunna känna marken på bästa sätt och på så sätt känna hur vi sätter ner våran fot. Har fått lära oss att observera saker hos barn i olika åldrar för att se att de inte blir allt för sena i sin utveckling och vad man kan göra åt det. Har även hoppat runt en massa och dansat lite.
Har varit en rolig lektion, fått lite tips på hur man kan göra för att göra lite roligare uppvärmningar också.

Sedan var det bussen hem och direkt upp på träning, dock har jag blivit sämre i axeln så det är inte så roligt att träna längre. Gjorde t.o.m ont att krypa idag på gymnastiken!
Sedan var det bladning och nu sitter jag här och väntar på att Sara ska sluta sitt arbete, då ska jag hem till henne och hänga och glo på familu guy. Imorgon blir det stan, jobba på cafeterian, träning och förhoppningsvis ett besök hos håkansson.

Torsdag åker jag hem

.None

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också sova länge idaaaaaag!!!

2008-09-10 @ 07:47:01
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0