ÖIB - Engelholm,

Vinst i seriepremiären, hur härligt som helst.
Engelholm har blivitmycket bättre och starkare i år, roligt att se.
Vi spelar nervöst och stressigt i vissa lägen och skapar chanser åt dem istället för oss.
Vi vinner ändå stabiltmed 9-4 och jag blir matchens lirare.
Blir väldigt förvånad över det då jag själv känner att jag inte riktigt kom in i matchen.
Gjorde illa mina axlar under matchen och känner av det i högra axeln nu, hoppas på att det är borta imorgon.
Lyckades även dra på mig en tvåa för hårt spel. Men det var bara löjligt.

Annars så är la familia här; Mamma, Jimmy och Niklas.
Riktigt trevligt, imorgon blir det Star Wars. En perfekt dag eftersom Nordin fyller år imorgon. Ska tänka på henne under hela tiden jag är där

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiee! You keep making me proud angel:)

2008-09-21 @ 11:10:02
URL: http://hottopic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0