i did it,

Första skolveckan avklarad. Jävligt ont i svanken idag, men annars har det gått bra. Märks att kroppen inte är van vid alla bussresor och att sitta still på samma ställe i obekväma föreläsningsstolar.
Kursen verkar faktiskt rätt okej, jag hade t.o.m roligt på danssaken. Det trodde jag aldrig.
Men klassen är rolig och lättsam, det bidrar ju en hel del.

Ikväll så kommer Camilla förbi, snart åker hon ju iväg. Inte länge alls kvar, måste verkligen passa på att vara med henne då. Samma sak med Sara, de åker på samma dag. Kommer sakna er båda jättemycket!

Imorgon är det Nolia Cup som gäller, två matcher imorgon och sen vet jag inte hur många det bli på söndag.
Nästa vecka är det en lugnare skolvecka också ska jag hem och hälsa på en sväng, kommer bli trevligt.
Ska äntligen få träffa Theo igen!! Så jag längtat :D

Ikväll är det förresten en riktigt rolig film på tv, oldschool heter den och imorgon är det en av mina favoritfilmer; uptown girls. Världens töntigaste titel men en jättebra film.
Köpte en film idag också, längesen nu och kände att jag behövde det.
"Ciao Bella" fick det bli, hoppas att det är okej iaf.

nu kommer camilla tror jag. hej.

Kommentarer
Postat av: C

I'll miss you to birdie bird :)

2008-09-08 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0