neröver.

Varför heter det neröver egentligen?  Nerunder är väl mer rätt?
Iaf så ska jag och laget neröver i helgen och Möta Balrog och Endre.
Gillar att åka till Gotland, synd bara att det inte var sista matchen på våren.
Då är det som sommar där!

Det enda jag gör på dagarna numera är att plugga, känns det som iaf.
har hur mycket som helst att läsa och lära in och väldigt lite tid.
Vi har klagat på våran kursansvarige, men hon kan inte göra så mycket.
Dock har hon väldigt svårt att ta kritik, det är verkligen synd.

Imorgon ska jag och Sandra ha ett barnsamtal med en etta.
Kolla hur mycket koll hon har på matte och sådär.
Det blir verkligen spännande att se!
Sedan blir det att åka upp på skyttis för att göra Sallad åt alla i laget..
det känns ju såådääär.

men nu ska jag försöka ta och avsluta här så jag får någon sovmorgon iaf.
halv sju.. woho!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sal Laden kanske kan komma dit och hjälpa till lite. eller?

2008-10-17 @ 07:24:41
Postat av: Elin

och samtidigt kan ni lyssna på Bal Laden för att få in rätta stämningen =]

2008-10-17 @ 07:27:44
Postat av: Elin

Visst är det kul när man får massa kommentarer men tråkigt då man märker att alla är från samma person och handlar om absolut ingenting =]

2008-10-17 @ 07:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0