hänger du med?

Nyss varit hos håkansson och kollat upp mina höftböjare. Nä, jag vet. Jag är aldrig hel.
Vet iaf nu vad som behöver göras och har en ny tid uppbokad den 27, bra det.
Han kollade även mina axlar och sa att de blivit bättre och att jag skulle fortsätta köra på.
Nu blir det hårdkörning.

Ny kurs idag. Matte. Känns ju sådär..
Men som vanligt så känns de ju helt värdelöst i början av kursen, känns alltid skitsvårt och oinspirerat.
Men som tur är så tycker min kära vän sandra om matte och kan säkert hjälpa mig en hel del.
Vi måste dock köpa en mattebok på ENGELSKA för typ 600kr..  :/

Nu ska ja leta efter en bok på nätet, kolla schema och snart knoppa.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhfyfan vad ovärt att köpa matte för 600 riksdaler.

Jag blir illamående av tanken ! :/

2008-10-06 @ 22:40:08
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0