blogging from elins residence..

Sitter hos G och äter frulle nu,  överblivet godis från gårkvällen.. Smakar bra.
Lär bli en påse till ikväll!
Dessutom bestämde jag och G runt ett-två inatt att vi skulle käka Tacos idag.. (med både kyckling och köttfärs)
jag lovar, vi tänker inte alltid på mat..  hm.

Det jag kan säga om igår var att vi tyvärr förlorade pga tio riktigt dåliga minuter i andra perioden..
och att jag släppte in ett riktigt värdelöst mål i början av matchen.. 39 sekunder för att vara exakt.

Nå fåordad som jag är i bloggen så kan jag inte skriva så mycket mer förutom:
Nu ska jag och G gå ner och äta våra "vuxna" frukostflingor.. Cocopops ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sad att ni forlorade:( Gott med tacos! Det vill jag också äta. Hälsa G! Puss <3

2008-10-04 @ 11:35:31
Postat av: Anonym

Från Morian

2008-10-04 @ 11:36:00
URL: http://hottopic.devote.se
Postat av: Angelica

Cocopops, så jävla äckligt! :/

Ses imöra pullan, nu ere fest! PUSSKRAM

2008-10-04 @ 18:07:17
URL: http://sjusadels.blogg.se/
Postat av: Camy

gaaaah, jag vill ocksa ha tacos ju! ;)

2008-10-05 @ 02:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0