askungen,

Idag har jag varit duktig, men ändå känner jag mig inte riktigt nöjd.
Jag har tvättat 3 maskiner och diskat.
Pluggat, läst igenom 1 grej extra än vad jag tänkt.
Har även handlat det jag tänkte handla idag.
Och har mått bra, inte haft någon ångest alls över skola/framtid.
Har även hunnit att träffa Angelica en sväng, alltid lika trevligt.
Pratade nyss med Jennie i telefonen och det ska bli så jävla kul å ses snart igen.
Imorn är det Måndag och skola igen.
Ska även vara "målvaktstränare" för damjuniorerna, hur mycket jag får sagt återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag veeeet, tihi <3 blodblodblod

2008-10-13 @ 21:23:51
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0