VFU

Alright, dags igen att skriva lite..
Sist jag skrev där berättade jag att jag såg saker i framtiden, hände även några sånna grejer i sthlm.
ex. när vi va på Tönnebro kände jag på mig att de skulle servera äcklig schnitzel som middag bara för jag var sugen på god mat.. och ni kan ju gissa vad de serverade...   blev ingen mat där för mig iaf.

På väg ner till sthlm satt det en jävla gapkärring som luktade så äckligt som bara sådana folkslag kan göra.
Blev så jävla less på henne, tror att hela bussen blev det.
Förutom den insidenten så var Sthlm great.
Vi åkte och såg Shinedown och Disturbed på Fredagen och det var riktigt bra.
Shinedown glänste som fan på scen och Disturbed var okej, men jag fick så jävla ont i fötterna medans Disturbed spelade så jag var tvungen att gå och sätta mig. Jag var dock inte ensam, var ganska många som var less.
Och självklart valde Disturbed att lägga de bästa låtarna sist, så att jag missade dem.. fast hörde låtarna iaf.
Tur det var billig öl!

Sedan efter konserten tänkte vi fara på krogen en sväng men vi blev alldeles för trötta efter att ha klivit upp runt 04.00 och sen inte sovit så mycket på bussen..

Lördagen inleddes med att jaga frukostbord på hotellets restaurang.. Det var fullsatt!
Var så jäkla pinsamt att frukostvärdinnorna fick gå runt och fråga om folk var klara så att andra fick sätta sig där och äta.
Efter det var vi så seriösa att vi tog och gymmade lite.

Sedan gick vi på stan hela dagen och hann även träffa min kära mor och Helena på en sen lunch.
Sedan blev det kväll och dags för fest. Angelica kom förbi till hotellet och såg till att bli fullast,
som vanligt.. Riktigt härligt förutom att hon var stensäker på att hon skulle få oss in,
och det klarade vi enkelt.. dessvärre höll hon på att göra så att vi skulle bli utkastade där ifrån...
Stället vi var på var väldigt konstigt, inte så stort å dansgolv på ställen där man vanligtvis inte
har dansgolv.. Mycket folk och mycket fjortisar/brats.
Det fanns en tjej som verkade lite äldre väntade på att få jackan, hon var väldigt irriterad över stället och
förklarade att hon aldrig skulle dit igen eftersom folk spydde överallt och man klev i kiss här å var..

Härligt!


Nu har 3-dagars praktiken börjat och det känns okej.
idag var det asgod fiskgratäng som smakade tacos.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att du drack så mycket öl därinne då så det lönade sig :P Jag funderar fortfarande på vad det var för ett ställe vi hamnade på egentligen, jag tror jag måste googla på det.. =] hehe

2008-11-05 @ 15:06:43
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahaha! Såhär i efterhand fattar jag inte hur jag kunde bli så satans full alltså, haha. Men vafan, vi kom ju in ^^

Ja, stället var fan värdelöst. Jag såg tre spyor nere vid garderoben.. eeew.

2008-11-05 @ 16:02:51
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad är det för film? Where art thou?

2008-11-10 @ 08:58:14
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0