ursäkta fördröjningen, jag bygger om..

.. i min hjärna.
Allt bara snurrar nu kring skolan.
Snart är det praktik i 4 veckor och då får jag mitt svar om jag ska fortsätta eller inte.
Dessa 4 veckor verkar dock bli ganska jobbiga, och under jullovet blir det mycket plugg.

Är entung skolvecka då vi går långa dagar till halv fem.
Men snart är veckan slut och då blir det helg.
I helgen ska vi i laget fira stina och se på Idol.
Sen på lördag eller söndag blir det att maja ska färga och klippa mitt hår,
bara vi hittar någon bra färg.

Snart är det 1a advent, jag längtar som en tok.
Har ett mission denna jul och få en av mina vännera att gilla julen då ungefär
alla av mina vänner hatar julen.
Med angelica och jennie är det lönlöst att ens försöka.

Sen är det 1a december och julkalendern :) och chokladkalendern ;)
hihi.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken färg blir det då? Hoppas på mörkt, du passar i det! :D Hur kan man inte gilla julen? Det e ju det bästa som finns!!! Snö, julklappar, familj, vänner och god mat... :) Vart är förresten den där önskelistan du pratade om?

2008-11-19 @ 22:08:27
URL: http://lenas-blogg.blogspot.com/
Postat av: Elin

Good Luck!

2008-11-20 @ 07:00:51
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha precis! LYCKA TILL MED DET!

2008-11-20 @ 22:03:27
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: Anonym

dobidobidooo

2008-11-21 @ 18:11:28
Postat av: Jeg lurer på hvis jeg er tjock.

You know I love christmas!!!!

Ska se på julkalendern och dricka julmust innan jag åker till jobbet på mornarna!

Hela veckan har jag tagit med en klump pepparkaksdeg som jag ätit på trikken på väg till jobbet. Höhö. Fattie is what I live for.

2008-11-23 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0