valborg.

här sitter jag och väntar på att Jennie ska vakna, men hon lär nog sova ett tag till.
längtar till det knackas på dörren, då blir det frukost.

igår var det sista april och det var inte fest.
satt i angelicas nya underbara lägenhet och snackade skit, kollade gamla bilder, lyssnade på gammal musik, pratade gamla minnen och tittade på hur mina vänninor blev mer och mer berusade.
Det gör inte speciellt mycket att jag inte drack igår och att det inte var fest, jag ser sista april som vilken dag som helst. Gillade dock denna dag när ja va liten, majbrasa och smälla smällare! Kan inte bli bättre.

Idag hade jag hoppats på en fin dag men det verkar gå åt helvete. många tunga moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0