nya dagar i bye,

Fick en kommentar i ett tidigare inlägg av en Anonym där det stog såhär: "Asså.. vafan lärde du dig vid grusgropen? :o"

jag kan säga såhär; det jag lärde mig vid grusgropen var.. Att grus kan ge jääähäääävliigt mycket pengar!
.. sen lärde jag mig en del saker till, men det är ju inte så viktigt!

Idag har jag och lina varit med varandra från morronkvisten, vi tog och cyklade och hälsade på faffa och fick glass, sen besökte vi farmor och åkte på affären, sedan hälsade vi på Lena och Theo en stund. Sedan var det dags att hämta bror Johan på skolan och cykla tillbaka till farmor för att få ett intag av våfflor. gott var det.
fick pengar av min farmor för att kunna köpa en köksvåg, för det kommer jag att behöva.

sedan cyklade vi hem och där kom bror Thomas förbi en stund, sedan har vi grillat och solat.
nu äre snart läggdags för dom små och vad vi andra gör vet jag inte riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, det var jag som råkade bli anonym :)

2008-06-02 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0