nu lurar vi barn,

På plats i östersund.
Vädret har varit bättre, nu regnar det. 
Har hunnit med att fika två ggr, har lyckats beställt in två olika sorters chai latte men ingen har smakat som jag vill. Nya tag imorgon om vi går ner något på staden.
Har även varit på lillebrors idrottslektion, jag tror jag aldrig sett så många killar i en Barn&Fritid klass tidigare.
Har också umgåtts med christine, tittat runt lite på stan, nästan dött pga av att busschauffören hade en dålig dag och körde som en galning och kollat in coola människor.
Hörde nyss glassbilen och hoppades på det bästa men vågade inte säga något. Men mamma bad mig nu att leta efter den så det blir glass ändå. Det är som mycket roligare att handla glass från glassbilen än affären.
Snart är det dags för mat, tacos. 

Kommentarer
Postat av: pesen

Idag har jag och jennie gått på stan hela dan, ätit falafel på målet och tagit bilen på loppis i Gottne.
Sen for vi på östra och köpte glass och godis.
Nu sitter vi vid din dator.

Vi önskar att du var bland oss..

Peace, love and understanding girlfriend!

2008-05-23 @ 22:38:54
Postat av: camy

Låter som att du har en bra helg babe. Jag var på cosmonova idag. Helt sjukt coolt att se film i 3D. Tänkte på dig. Undervattens monster hette filmen. Tell you more later. Hörs! Ps. hälsa mamsen : )

2008-05-24 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0