not good at all,

har fortfarande problem med magen idag. den låter ganska högt.
en kul grej hände igår med fröken åberg. min mage lät skithögt, som en smäll typ. jennie blir rädd och kollar ut genom fönstret för att se vad som hänt, då jag får förklara för henne att det bara var min mage.
har vaknat inatt också för magen är kass.  men jag tror inte att jag är magsjuk iaf.
tentan är klar nu tror jag iaf,  söder ska bara få kolla igenom den en gång.
idag ska jag vara med isabell å jennie sen ikväll kommer camilla förbi. angelica vet jag inte, hon brukar dyka upp närsomhelst hon.
annars så äre greys anatomy och ledigt från träning.  ska ju packa också.
och fixa det sista inför tattoon.

Kommentarer
Postat av: babuschkan

mwuhahaha det var nog korven, ät inte korv!

2008-05-28 @ 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0