mors dag,

I helgen är det alla mammors dag. jag ska iaf fira min, men hur det kan jag inte berätta här.
Sitter nu och lyssnar på min gamla klasskamrat elle som har ett litet radioprogram.. har inte hunnit lyssna så mycket än, men hittils låter de väl bra!
I skolan idag gick det bra, hade redovisning på vårat spel och ingen klagade. alla tyckte det var en bra idé.
På måndag blir det en större redovisning i ljusgården.
Ikväll är det träning och gym som gäller, sedan ska jag packa inför resan till östersund imorgon, som tur är så behöver jag inte ha med mig så mycket hem.
På lördag ska storebror, Lena och Theo åka in till Östersund så jag hinner träffa dem med, hur bra som helst.
Annars händer det inte så mycket här nu.
Eller jo,  jag har fått mitt sommarschema.  fullt upp hela sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0