i hurt myself today,

var hos malin en stund igår efter sista träningspasset, lyssnade igenom cash bästa låtar.
sen på kvällen blev det elvis i bilen, elvis i bil är grym musik.

nu har vi kört igenom våra fyra träningspass vi hade i helgen.
jag är trött. sista passet var 90 min löp i lugnt tempo, vi sprang runt lite överallt i stan.
är ledig imorgon, blir kul och se hur länge träningsvärken håller i sig i veckan.
annars så ska de bli litegrupparbete imorn, hoppas på att vi blir nästan klara då.

till helgen verkar det bli roligt på plattan, hippie-tema och chans att vinna en gratis tattoo.
men jag väljer att åka till mamma. blir bara hon och jag, mycket mysigt.
hoppas det blir bra väder så att vi kan cykla.

har inte så mycket mer att säga, tror jag ska somna på soffan ett tag framför en dålig film.


Kommentarer
Postat av: kissekatta

nine inch nails har gjort en mkt bättre cover på hurt. ;)

2008-05-18 @ 19:09:16
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0