only fooling myself

igår kände jag för att vara en rich-bitch-housewife, bestämde mig för att ta ett riktigt varmt bad med massor av bubblor. har inte badat på flera år så det skulle bli en spännande upplevelse.
men vilken besvikelse det var, bubblorna tog slut på tok för fort och dessutom var det så varmt att jag fick svårt att andas och mådde skit efter jag badat.
nä, back to reality och ge upp de rika drömmarna.

idag ska jag göra klart de sista på rapporten, handla mat, äta våfflor, få lite besök av niklas mamma å pappa å sen ska ja försöka lämna ut lite cv:n också..

jag vill ha ett roligt sommarjobb iår.



---

asså, niklas har lånat guitar hero nu..  fan vad dålig morsan är asså..
men det är sött.. hon försöker verkligen, jag tror hon snart har klarat en hel låt på easy!
annars har vi hunnit äta blåa våfflor och blå grädde idag. hihi.

Kommentarer
Postat av: observer

Du är enbart en elak dotter, som inte förstår att mor din lägger sig för att DU inte ska bli sur när hon vinner över dig!!

2008-03-25 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0