ni tror ni kan göra vad ni vill

idag har det varit riktigt roligt att åka upp till umeå, hade nämligen bara ett röstprov på 45min som var mkt intrresant.  fick veta att jag knarrar hela tiden när jag pratar, så de ska jag försöka träna bort.. vill inte låta som henke larsson och göran persson direkt!

kommer åka hem 14.00 idag, så sitter nu i lägenheten med bettan å jennie och väntar.
bettan ska skjutsa ner mig, mycket snällt av henne.. hoppas hon inte känner sig utnyttjad bara,
hon fick faktiskt stanna hemma, men jag blev mycket glad att hon kom så man hann träffa henne en stund innan jag blir borta så länge.

fick ett samtal från mitt sommarjobb och tydligen har jag inget jobb nu.. om jag fattat rätt.

aja, lika bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0