kihlen.

ännu en dag avklarad, näst sista dagen idag. Imorgon blir det jag och en vikarie i klassen, de andra två lärarna gör tydligen något annat.
läste förresten idag att kihlen ska bjuda på lite egen skön musica i framtiden, det längtar vi till.
ikväll blir det en massa tv, du är vad du äter och californication står högst upp på listan.
snart ska ja bli bjuden på mat av jen.. lax, potatis och spenatstuvning väntas :)

fick iaf ingen träningsvärk idag och skönt är ju det, men sjukt trött är jag.. men det kan ju bero på andra saker.
Imorgon är det fredag och det betyder helg, har iaf bestämt att jag ska vara med sara på söndag.. blir kul och höra om "utlottningen av snyggaste singel-killen i övik på plattan"!   HAHA, tur jag inte ska dit.


näe, nu ska jag skala potatis så det blir någon mat gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0