belive me brother oh brother.

sista dagen på praktiken avklarad. Det har varit ritktigt lärorikt och intressant.
idag var typ den roligaste dagen då ingen av lärarna var där utan vikarien och hon var så trevligt. t.o.m en liten unge sa "ska du vara våran lärare föralltid?  Du är mycket bättre än de vi har!"
sista timmen körde vi "så ska det låta" det var riktigt roligt och ungarna var riktigt duktiga.

idag så ska jag och jennie ner på stan och göra slavgöra åt en viss A ;)
sen ska ja även trycka i mig godis. och njuta.

Kommentarer
Postat av: A

Hahahaha. 'Slavgöra åt en viss A' . . Det var de värsta ;) Jag vet att du älskar mig

2008-03-14 @ 16:44:19
URL: http://sjusadeles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0