barnsligrädslan.

glömde att säga tidigare idag att när jag och jennie gick hem så fick jag genomgå hemska barndomsminnen.
Det är såhär att på våren så blir det väldigt mycket vatten i dikena och hemska färger typ gröntbrunt vatten..
usch, jag hatade att cykla bredvid sånt, kändes som att kroppen hela tiden drogs mot vattnet och jag skulle bli nerdragen där och tillslut dö.
så idag när jag och jennie gick hem så möttes jag av detta vidriga vatten.. väldigt mycket överfyllda diken och träsk.
tur jag hade jennie med mig.

jag blir rädd.


Kommentarer
Postat av: Mor

Å varför har du hemska minnen av vatten?? Kommer du ihåg när jag slängde ner dig ???

2008-03-12 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0