#32

fy fan..  jag tar tillbaka det jag sagt tidigare idag om träningen, för det va skit roligt!
Jag och bettan bestämde oss för att byta plats, jag som målfarlig-fiskare och bettan i målet.
Jag gjorde iaf det jag skulle, minst tre baljer och några ass ;) bettan däremot..  äh.. de tar vi en annan gång, grymma utkast iaf! blev det en ass till mig kanske?
åkte också hem med bettan och båda kom på att vi inte strechat efter träningen. dåligt skön träningsvärk imorn!

.. kom hem nyss och väntade att grannen skulle vara här men icke, men nu kom hon.. med en trevlig angelica som sällskap!

tjobre!

Kommentarer
Postat av: A

Fattar ingenting av ditt innebandyspråk :/

Men du e cool ändå

2008-03-13 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0